Webáruház készítés és a közösségi média

A közösségi média marketingre fordított erőforrások a webáruház készítés nagyon kis részét teszik csak ki, azonban ez a következő évekre várhatóan drasztikusan emelkedni fog, mivel egyre többen ismerik fel a közösségi médiában rejlő lehetőségeket. Ezeket fogjuk bemutatni cikkünkben.

Webáruház és a közösségi média

Kapcsolattartás

A közösségi média segítségével lehetséges a gyors, közvetlen kapcsolattartás vásárlókkal, érdeklődőkkel. Felmérést lehet végezni, hogy miről érdeklődnek a legtöbben, milyen információkat szeretnének megtudni. Új vásárlókat lehet szerezni megosztásokkal, vagy csak azzal, ha az érdeklődők a különböző oldalakat, véleményező honlapokat keresik fel, ha információra kíváncsiak webáruházadról.

Fizetett hirdetések

Az ingyenes közösségi média kora leáldozóban van, egyre inkább átveszi a helyét a fizetett hirdetés. Ennek előnyei, hogy könnyebb megcélozni vele a közönséget, könnyű videóhirdetésekkel reklámozni, visszajelzéseket kapni a statisztikákról, így tudni lehet, hogy mi működik és mi nem.

Konkurencia megelőzése

A rengeteg marketing lehetőségnek köszönhetően soha nem volt könnyebb elérni a közönséget, de pl. a Facebook folyamatos növekedésével közösségi média nyújtotta lehetőségek határtalanok. Ha a konkurencia nem használja ezt ki, akkor ezen a területen nagy előnyre lehet szert tenni, ha kihasználja, akkor pedig nem szabad lemaradni mögöttük